07 August 2010

我的卧室_My Bedroom (Chinese Speech)

I dont know if its accurate, but i did it at the last minute, and used a bit of google translator. Please correct me if im wrong, which i most likely am. And take note on the time stamp of this blog post - yes its 1am x.x

我有一个妹妹和我的卧室
我们的卧室非常小。
地毯是蓝色的,墙壁是黄色的。
我们有一个书架,电视,书桌和两个衣柜。
我的书架上有小说,漫画,教科书和收集的纸鹤。
我的床头桌上有一个手机座,灯和许多我从我的朋友作为礼物收到的毛绒玩具。
我喜欢在我的房间里的东西整理,除了我的衣服。我的衣服在地板上到处都是。

No comments:

Post a Comment